8 Mart 2014 Cumartesi

E-alış veriş magazası tanıtımı ucuz ve 50 bin ceşit ürün secenegiyle hizmetinizdedir

50 bin çeşit ürünlerimizi sizlere sunuyoruz.
Merhaba değerli arkadaşlar.Bu makalemde sizlere en ucuz ve uygun fiyatlarda akıllı telefon,lardan tablet bilgisayar,lara kadar elektronik ve dijital ürünlerin satıldıgı bir alışveriş sitesini tanıtacagım.İsteyen siteye burdan bakabilir.Biraz acemice oldu ama,insallah ilerde daha iyi siteleri bulub sizlerle paylaşmaya calısacagım.Site hakında sizlerle paylasmak istedigim konuyu kaleme aldım.Sitede bulunan bütün ürünler çin,deki  bir  alışveriş sitesinden alınıyor.ben şahsen bu siteden cok alışveris yaptım bütün alışverişlerim,de hiç bir olumsuzluk yasamadım.Bu çin sitesinin yaklasık 50 bin çeşit ürünü bulunmaktadır.Bu ürün katagorisini şöyle sralayabiliriz,
her türlü elektronik,den giyim,takı,ev gerecleri,saglık,Güzellik,Oyuncak ve sportif esyalar,android,telefon,laptop, PC,el feneri,oto Aksesuarları, dah bir cok zengin ürün çesitleri bulabilirsiniz siteden nasıl alıs veriş yaparım derseniz.Ödemeler banka viza kartları paypal webmoney Wester Union banka havelesi ile yapılmaktadır.Ama burda benim önerecegim en saglam paypal dünyanın en güvenilir ödeme programıdır.nekadar zamanda bana ulasır gibi sorular gelince.Bazı ürünlerde kargo ücretsizdir,genel olarak normal ucuz kargo firmalrı cinden Türkiyeye gelişi 3-4 hafta sürüyor alacagınız ürünler 75 euroyu gecmemeli,çünkü 75 euroyu gecerse gümrük vergisine tabi olur.Tabi ben bunu türkiye icin yazıyorum baska ülkelerde farklı uygulamlar vardır.Birde şunu belirteyim,siteden alısveris yapmak istiyor ama ingilizce bilmeyenlere alısveris için yardımda bulunuruz. alacakları ürünün ödemesini önce bize yaparlar.Bize site url adrsi linkini gönderirler bizde o kişinin alacagı ürünü o şahsın adına satın alırız ve teslimat adresine hic bir komüsyon almadan göndeririz burdan siteye bakabilirsiniz>

not:arkadaslar degerli görüs ve düşüncelerinizi kısada olsa yorumlarınızı eksik etmeyiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Norvecde iş imkanları

 Merhaba dostlar Norveç de iş imkanlarından bahseden bir arkadaşın videosunu sizlerle paylaşıyorum iyi seyirler https://youtu.be/NWzpirEYWfU...