17 Ekim 2015 Cumartesi

İnternetten çok kolay canlı yayın yapma imkanı

Merhaba degerli blog okuyucaları.son günlerde ne yazsam acaba diye düşünüyordum ama.öyle aklıma şöyle güzel bir konu gelmiyordu birtürlü,bir ara şu periscope denilen program hakkında bir yazı yazmayı düşündüm ama yazmak istemedim.çünkü bu programı tam detaylı bir anlatım sunacak kadar bilgim yoktu.onun için periskope hakkında yazmakdan vaz geçmişdim.neyse madem bu program hakında söz açıldı öyleyse bir kac kelam etmek istiyorum.
bu program şuan için akıllı telefonların Androit ve ipohonelerin İOS sürümlerinde kullanılmaktadır.sözkonusu bu programı twiter,in canlı yayın uygulaması imiş. programı akıllı telefona indirdikten sonra hemen canlı yayına başlıyabiliyorsunuz  veya periscope,de yayında olanların odasına girib onları izleyib onlara mesaj gönderebiliyorsunuz mesajınız o yayın yapan kişinin ekranında görünüyor,veya diger kullanıcalararı yayınınıza davet edebiliyorsunuz.benim gözlemlerim bu programı kulananlar dünyanın her yerinden canlı yayın yapabilirler ama sadece periskope,de olanlar o canlı yayını izleyebilirler,eger iyi bir hatipseniz konuşmayı saatlerce sürdirebilir,seniz insanları eglençeli ve faydalı sunumlar yaparsanız bir çok izleyiciye sahib olabilr belkide popüler bir talkshowmen olablirsiniz.bazen nitelikli sunumlarada raslıyorum ama periskopede yayın yapanların cogu boş ve niteliksiz yayınlar onun icin bazen periskope girerim şöyle bir dolaşırım baktım nitelikli bir yayn yok programdan cıkarım. arkadaşlar tiwiterin canlı yayın uygulaması olan periscope hakkında bildiklerimi deneyimlerimi azda olsa sizlerle paylaşmaya çalışdım umarım faydalı olmuştur.bu konuyu benden daha iyi anlatacak arkadaşlar vardır.bu konuda bildikleriniz varsa yorumda bulunabilirsiniz.herkese iyi hafta sonları dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Norvecde iş imkanları

 Merhaba dostlar Norveç de iş imkanlarından bahseden bir arkadaşın videosunu sizlerle paylaşıyorum iyi seyirler https://youtu.be/NWzpirEYWfU...