22 Ekim 2015 Perşembe

Kirgizstandan akıllıtelefon sparişi vermek isdeyenler dikatine

Merhaba degerli arkadaşlar bu yazımın konusu kırgızstandan akıllı telefon(samsung glakxy telefon ve tableterinin tüm modelleri burdan siteye bakabilirsiniz.

Şunu samimiyetle belirtmek istiyorum, kirgizstandan akilli telefon almak isteyenlere yönelik karşılıksız bir hizmettir burda yanlış anlaşılmasin spariş vermek isteyenler telefonun tutarını ödemek kayıdıyla yani ben burda sadece telefonu alıcıya bedava hiçbir ek ücret taleb etmeden ulaştıracagım olay bu. tek amacım sahibi oldugum bu internet sitesinin tanınmasıdır 
http://seyhatlerim-anilarim.blogspot.com/

 Bendeniz bu ayın 27 sinde kırgızstandan Turkiyeye geliyorum,bahsetmiş oldugum siteye girib ordan akıllı telefon ve tablet fiyatlarını ögrenebilirler.

ondan sonra begendikleri telefonu almak isterlerse bana westerunion,dan  spariş vermek istedikleri telefonun veya tabletin tutarını bana hemen göndermeleri gerekirki bende hemen telefonu satın alayım.

ve 27 ekim saat 10 sularında İstanbulda olacam,spariş vermek isteyenler bana bu adreslerden ulaşabilirler.

malemdar1@gmail.com skype:mehmetalemdar5
telefon:996550447313 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Norvecde iş imkanları

 Merhaba dostlar Norveç de iş imkanlarından bahseden bir arkadaşın videosunu sizlerle paylaşıyorum iyi seyirler https://youtu.be/NWzpirEYWfU...