7 Şubat 2016 Pazar

Enez hakkinda ögrendiklerim

Tekrar enez yazılarima devam ediyorum bugun 6 şubat 2016 cumaartesi dünkü güne göre bugün oldukca iyi ve güneşli soguk azaldı.dün hava müthiş fırtınalı ve soguktu.bugün Enez çarşısında baya dolaşdık.iş arkadaşlarımla berbere gittik,
saç sakal traşı olduk iki haftadan beri traş olmamışdım güzel bir traş oldum.traş olurken berbere Enez hakkında  sorular sordum dedim duyduguma göre enez yazları çok sivri sinek olurmuş dogrumu
berber dedi avet önceden öyleydi
ama son yıllarda çok azaldı dedi.enez halkının geçim kaynağı nedir sorusuna şöyle dedi enesliler çok az kısmı prinç tarlaları ver hayvancılıkla ugraşanlardan tutunda sınırdan kaçak et kaçak araba parçaları insan kaçakçılığı yapanlarda oluyormuş.
Enes kışın nufusu 4 bin civarındaymış,yazın bu sayı 40-50 bin oluyormuş sebebi 8.km mesafedeki Altınkum sahili plajının turist akınına uğramsı.ama kışları sanki hayalet şehire benziyor.şimdilik bukadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Norvecde iş imkanları

 Merhaba dostlar Norveç de iş imkanlarından bahseden bir arkadaşın videosunu sizlerle paylaşıyorum iyi seyirler https://youtu.be/NWzpirEYWfU...