15 Temmuz 2016 Cuma

Kırgızistanda ticaret Yatırım firsatlari ve riskleri kitabı

Kirgizistanda ticaret yatirim firsatlari ve riskleri dijital e-kitabı
Selamunaleykum degerli arkadaşlar. başdan belirteyim bu yazımın konusu 3 yıldan fazla kaldığım Kırgızistan la ilgili bir e-kitab hazırladım,ve o kitabi sizlere tanıtmaya çalışacağım.bu blogu takib edenler biliyor yaklaşık çeşitli vesilelerle 3 yıl kirgizistan da 1 yılda Kazakistan'da bulundum ama daha cok kirgizistanla ilgili daha detayli bilgiler edinmeye çalıştım.bilgilerim 3 ana baslikta
diyebilirim birinci katagoride kirgizistan,da ticeret nasıl yapılıyor. ticaret yapmak isteyenlere yol gösterici Fırsatlar ve risklerden bahsediyor.
 ticatetin  döndüğü dordoy pazari hakinda cok değerli bilgileri kitabimda paylaştım. Ikici made kirgizistanda inşaat sektorundeki Fırsatları ve riskleri ele aldim.yatirim yapacak kişilerin mutlaka okumasi gereken bir kitab üçüncü maddede kirgizistana seyhat yapacaklara yönelik degerli bilgiler kitabimda detayli sekilde ele alınmıştır. Mesela uygun fiyatta konakliyabileceginiz oteller restorantlar kitabimizda adresleryle mevcuttur.  Kirgizistanda ticaret veya yatirim yapmak isteyen küçük veya büyük ölçekte yatirim yapmayı düşünen herkesin bu kitabdan bircok şey ogrenecektir kitabin fiyati sadece 30 tldir. kitabi almak isteyenler adresini verdigim banka adresine parayi yatırıp yatirdiklarina dair belgeyi e-meil adresime gonderdiklerinde,bende onlara saniyeler icimde kirgizistanda ticaret ve yatirim firsatlari ve riskleri kitabimi göndermiş olacagim banka adresmi veriyorum herkese iyi ve keyifli tatiller diliyorum soru görüş ve fikirlerinizi yorumlarinizi lütfen yazin çekinmeyin..

 Mehmet Alemdar
Ziraatbanka iban no TR 80 0001 0008 1756 165008.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Norvecde iş imkanları

 Merhaba dostlar Norveç de iş imkanlarından bahseden bir arkadaşın videosunu sizlerle paylaşıyorum iyi seyirler https://youtu.be/NWzpirEYWfU...